Die unabhängige Plattform professioneller Buchhändler und Antiquare

‎Europe‎

Main

Eltern des Themas

‎Voyages‎
Anzahl der Treffer : 51 338 (1027 seiten)

Erste Seite Vorherige Seite 1 ... 895 896 897 [898] 899 900 901 ... 918 935 952 969 986 1003 1020 ... 1027 Nächste Seite Letzte Seite

‎SQUATTING EUROPE KOLLECTI‎

‎SQUATTERS MOVEMENT IN EUROPE‎

‎like new. unknown‎

Referenz des Buchhändlers : 20884296 ISBN : 0745333958 9780745333953

Biblio.com

GreatBookPrices
United States Estados Unidos Estados Unidos États-Unis
[Bücher von GreatBookPrices]

30,86 € Kaufen

‎Squatting in Europe Kollective Editor‎

‎Squatting in Europe: Radical Spaces Urban Struggles‎

‎Minor Compositions 2012. Paperback. New. 274 pages. 8.75x6.00x1.00 inches. Minor Compositions paperback‎

Referenz des Buchhändlers : __1570272573 ISBN : 1570272573 9781570272578

Biblio.com

Revaluation Books
United Kingdom Reino Unido Reino Unido Royaume-Uni
[Bücher von Revaluation Books]

18,27 € Kaufen

‎Squatting Europe Kollective‎

‎The Squatters' Movement in Europe: Commons and Autonomy as Alternatives to Capitalism‎

‎Paperback / softback. New. First definitive guide to squatting as an alternative to capitalism offering a unique insider's view on the movement. paperback‎

Referenz des Buchhändlers : A9780745333953 ISBN : 0745333958 9780745333953

Biblio.com

The Saint Bookstore
[Bücher von The Saint Bookstore]

30,38 € Kaufen

‎SQUATTING EUROPE KOLLECTIVE.‎

‎The squatters' movement in Europe. Commons and autonomy as alternatives to capitalism.‎

‎Pluto 2014. Nieuw Pluto 2014. unknown‎

Referenz des Buchhändlers : 20452

Biblio.com

Bookshop Rosa
Netherlands Países Bajos Holanda Pays-Bas
[Bücher von Bookshop Rosa]

29,00 € Kaufen

‎The Squatters' Movement In Europe: Commons And Autonomy As Alternatives To Capitalism‎

‎University Of Chicago Press 2014. Paperback. New. University Of Chicago Press paperback‎

Referenz des Buchhändlers : Star-9780745333953 ISBN : 0745333958 9780745333953

Biblio.com

BookVistas
India India Índia Inde
[Bücher von BookVistas]

38,53 € Kaufen

‎The Squatters' Movement In Europe: Commons And Autonomy As Alternatives To Capitalism‎

‎University Of Chicago Press 2014. Paperback. New. University Of Chicago Press paperback‎

Referenz des Buchhändlers : Star-9780745333953 ISBN : 0745333958 9780745333953

Biblio.com

Sanctum Books
India India Índia Inde
[Bücher von Sanctum Books]

38,53 € Kaufen

‎The Squatters' Movement in Europe: Commons and Autonomy as Alternatives to Capitalism‎

‎Paperback / softback. New. First definitive guide to squatting as an alternative to capitalism offering a unique insider's view on the movement. paperback‎

Referenz des Buchhändlers : B9780745333953 ISBN : 0745333958 9780745333953

Biblio.com

The Saint Bookstore
[Bücher von The Saint Bookstore]

33,20 € Kaufen

‎Squatting Europe Kollective (Corporate Author)/ Cattaneo, Claudio/ L=pez, Miguel A. Martinez‎

‎The Squatters' Movement in Europe: Everyday Commons and Autonomy As Alternatives to Capitalism‎

‎Pluto Pr 2014. Paperback. New. 268 pages. 8.50x5.25x1.00 inches. Pluto Pr paperback‎

Referenz des Buchhändlers : x-0745333958 ISBN : 0745333958 9780745333953

Biblio.com

Revaluation Books
[Bücher von Revaluation Books]

46,60 € Kaufen

‎Squire, Charles (foreword by Owen Perkins)‎

‎CELTIC MYTHS AND LEGENDS‎

‎New York: Gramercy Books 1994. Book. Near Fine. Hardcover. First Printing - First Thus. 8vo. xiv 450 pp. Quarter-bound in green cloth on green boards; decorated in gilt on the spine; headband. Illustrated with colour plates. Light rubbing on the corners of the dustjacket; no interior markings; small ink mark on the lower edge of the text block. The Contents are: The Interest and Importance of Celtic Mythology; The Sources of Our Knowledge of the Celtic Mythology; Who Were the Ancient Britons; The Religion of the Ancient Britons and Druidism; The Gaelic Gods and Their Stories; The British Gods and Their Stories; and Survivals of the Celtic Paganism; followed by an index. Gramercy Books Hardcover‎

Referenz des Buchhändlers : 229703 ISBN : 0517101572 9780517101575

Biblio.com

W. Fraser Sandercombe
Canada Canadá Canadá Canada
[Bücher von W. Fraser Sandercombe]

21,11 € Kaufen

‎Squire, Geoffrey‎

‎Dress and Society 1560-1970‎

‎NY: Viking. Very Good in Good dust jacket; Owner name on front pastedown endpaper . jacket price-clipped and tattered. 1974. First American Edition. Hardcover. 067028484X . A sumptuously illustrated history of Western clothing through five centuries. Bibliography index. Tan cloth binding. ; 4to 11" - 13" tall; 176 pages . Viking hardcover‎

Referenz des Buchhändlers : 42841 ISBN : 067028484X 9780670284849

Biblio.com

Old Saratoga Books
[Bücher von Old Saratoga Books]

16,92 € Kaufen

‎Squires, Richard‎

‎Auf dem Kriegspfad. Aufzeichnungen eines englischen Offiziers. 1. Auflage.‎

‎Rütten & Loening Verlag; Berlin, 1951. 246 Seiten; 21 cm; fadengeh. Orig.-Halbleinenband.‎

‎Gutes Ex.; Seiten nachgedunkelt; geringe Bleistift-Eintragungen. - Über zehn Jahre meines Lebens, die Jahre des heranreifenden Mannesalters, waren mit Deutschland verbunden. Wie Hunderttausende meiner Landsleute habe ich gegen den Nazismus gekämpft. Ich war in Deutschland zur Zeit der Kapitulation und erlebte die ersten Anordnungen der Sieger, die erste Reaktion der Besiegten. Ich hörte die öffentlichen Erklärungen unserer Besatzungsbehörden und beobachtete ihre Tätigkeit hinter den Kulissen. Während der langen Jahre des Krieges und insbesondere während der Zeit, die ich in Deutschland in der Britischen Rhein-Armee zubrachte, sammelte ich viele Erfahrungen und sah viele Dinge in einem anderen Licht. Bevor ich dieses Buch schrieb, habe ich meine eigenen Gefühle sorgfältig analysiert und meine Schlußfolgerungen überprüft. Alle unbedeutenden Erwägungen habe ich beiseite gestellt, um mir eine gewissenhafte und klar umrissene Meinung zum Kernpunkt der Lage zu bilden. Und dieser Kernpunkt ist: Unmöglich ist der Friede für England, der Friede für Europa, der Friede für meine Generation, wenn die fürchterlichen Kräfte des Krieges in Deutschland triumphieren. Viel wird heutzutage über Deutschland geschrieben. Bekannte und weniger bekannte politische Führer, aktive Generäle und Generäle im Ruhestand, Bankiers und Industrielle, Konservative und Neofaschisten veröffentlichen ihre Erinnerungen über Deutschland. Die Öffentlichkeit hat die Wahl zwischen den lyrischen Ergüssen des Nazidiplomaten von Dircksen, den zänkerischen "Offenbarungen" General Halders, den Memoiren Churchills und sogar den Erinnerungen des persönlichen Barbiers von Adolf Hitler. Es steht nicht in meinen schwachen Kräften, mit dieser Papierflut zu konkurrieren. Ich bin weder Schriftsteller von Beruf noch ein Stratege von Ruf. Ich habe mich nie besonders für Politik interessiert. Mein Leben ist das des durchschnittlichen Engländers mit all seinen Sorgen und Freuden, seinen Hoffnungen und Enttäuschungen. Und doch entschied ich mich, dieses Buch zu schreiben. Ich habe mich dazu entschieden, weil ich zutiefst davon überzeugt bin, daß die Fragen der Regelung der Nachkriegsprobleme in der Welt längst aufgehört haben, das Monopol einer Kaste von Berufspolitikern zu sein, die in den Parlamenten und Generalstäben sitzen und ihre "Entschuldigungen" in Form von Memoiren veröffentlichen. Für mich ist Europa weder ein Schachbrett, wie es von vielen westeuropäischen Staatsmännern betrachtet wird, noch sehe ich es als ein Häuflein Spielkarten an, wie das die prahlerischen Börsenspekulanten auf der anderen Seite des Ozeans tun. Für mich ist die Frage der Zukunft Europas mein eigenes, persönliches Schicksal und die Frage über Leben oder Tod von Millionen einfacher Menschen. Das ist der Grund, warum ich mich an diese mir ungewohnte Aufgabe, ein Buch zu schreiben, heranmachte. Ich habe darin versucht, die Erfahrungen und Gedanken des Durchschnittsmenschen wiederzugeben, der genauso wenig zu einer bestimmten Partei gehört wie ich, aber der genauso wie ich den Wunsch hat, nach den edlen Grundsätzen der Demokratie und des Friedens zu leben. Als der Krieg 1939 begann, meldete ich mich freiwillig zum Dienst in den britischen Expeditionstruppen in Frankreich. Hätte mich an diesem denkwürdigen Tage jemand gefragt, warum ich mich zur britischen Armee gemeldet habe, so hätte ich, ohne auch nur im geringsten zu zögern, geantwortet: "Ich ziehe in den Kampf, weil ich den Frieden will, Frieden für mich und Frieden für jedermann, Frieden für London und Liverpool, Frieden für Paris und Amsterdam, Frieden, der nicht getrübt ist durch Kriegsberichte, Schüsse aus dem Hinterhalt oder Maschinengewehrsalven auf offenem Feld." In den Herbstmonaten des Jahres 1939 war jedem von uns alles sonnenklar. Nazismus bedeutete Krieg, Tod, Barbarei. Der Kampf gegen den Nazismus bedeutete Frieden, Leben, Vertrauen in die Zukunft. In jenen Monaten traf jeder von uns frei die Wahl zwischen Demokratie und Nazismus, zwischen endlosem, mörderischem Krieg und festem, dauerhaftem Frieden. ? (An den Leser)‎

Referenz des Buchhändlers : 1254276

Antiquariat.de

Fundus-Online GbR
DE - Berlin
[Bücher von Fundus-Online GbR]

15,00 € Kaufen

‎Srbik, Franz Ritter von‎

‎Die Auswanderungsgesetzgebung. Im Auftrage des k. k. Handelsministeriums dargestellt. 2 Bde. in einem gebunden.‎

‎Wien, k. k. Hof- und Staatsdruckerei, 1911. 4°. V, 104; V, 332 S. Halbleinenband der Zeit mit marmoriertem Deckelbezug. - 1. Die Grundzüge der wichtigsten Europäischen Auswanderungsgesetze (mit Berücksichtigung der beiden österreichischen Entwürfe). - 2. Die wichtigsten Europäischen Auswanderungsgesetze (mit Berücksichtigung der beiden österreichischen Entwürfe) und ihre wichtigsten Vollzugsvoschriften. Obere Einbandkante etwas bestoßen. 3 Bibliotheksstempel auf dem Titelblatt, je 1 weiterer auf dem Vorsatz und den ersten 3 Textseiten.‎

Referenz des Buchhändlers : 23559

‎Sricchia Santoro, Fiorella‎

‎Die Kunst der Renaissance im 16. Jahrhundert‎

‎Solothurn/Düsseldorf, Benziger, 1. Auflage, 1997. fester Pappband, etwas gr. DinA 4, 352 Seiten, sehr viele sw-Abbildungen und sw-Photos, viele Farbabbildungen und einige Farbfotos, farbig illustrierter Originalumschlag / Schutzumschlag / OU (minimale Gebrauchsspuren), Pappschuber mit Leinenseiten (leicht fleckig), Einband mit minimalen Gebrauchsspuren, minimal randbestoßen, abgesehen vom Schuber SEHR gut erhalten / SEHR guter Zustand [3 Warenabbildungen]‎

‎ISBN 3545331458; Geschichte der europäischen Kunst, Band/Bd.4; Aus dem Italienschen; wegen des hohen Gewichts Versand in Länder außerhalb der EU nur auf Anfrage und Portoerhöhung möglich / higher shipping costs outside EU; Inhalt u.a.: Im Schatten der großen Vorbilder; Unter dem Einfluß des Konzils von Trient‎

Referenz des Buchhändlers : 27975ku

‎St John, Admiral H C‎

‎Charles St John's Note Books 1846-1853 - Invererne Nairn Elgin‎

‎Edinburgh: David Douglas 10 Castle Street Edinburgh 1901. 1st Edition . Hardcover. Good. David Douglas 10 Castle Street Edinburgh 1901. 1st Edition . Good. Former library book cloth hardcover with bookplate and card holder to front & back. Library stamps to front & rear. 119pp. WIth 9 plates and illustrations throughout. One plate is slightly torn. Generally clean & intact. <br/><br/> David Douglas, 10 Castle Street Edinburgh hardcover‎

Referenz des Buchhändlers : 9

Biblio.com

Bird's Books
[Bücher von Bird's Books]

44,53 € Kaufen

‎ST JOHN, James Augustus‎

‎Louis Napoleon - Kaiser der Franzosen. Eine Biographie. Einzig rechtmäßig deutsche Ausgabe.‎

‎Leipzig. Gustav Thenau. 1858. XXIV, 320, (2) Seiten. Leinwand-Einband der Zeit mit vergoldetem Rückentitel. (Papier teils stockfleckig). 18x11,5 cm‎

‎* James Augustus St. John (24 September 1795 ? 22 September 1875), was a British journalist, author and traveller. James was born in Laugharne, Carmarthenshire, Wales, the son of Gelly John, a shoemaker. He went to the Laugharne charity school until his father died in 1802 after which he received instruction from a local clergyman, eventually mastering the classics, and acquiring proficiency in French, Italian, Spanish, Arabic and Persian. As James John, his baptismal name, he became involved in radical politics. He had to leave Laugharne to avoid arrest, after writing what the authorities deemed to be a seditious pamphlet. Under the name of Julian Augustus St John he went to London, where he obtained the post of deputy editor of Richard Carlile's radical newspaper The Republican. In 1819, shortly after the Peterloo Massacre, Carlile was imprisoned and St. John briefly took over his role as editor. That year, he married Eliza Hansard, and officially changed his name to James Augustus St. John to avoid recognition. He obtained a connection with a Plymouth-based newspaper, and when, in 1824, James Silk Buckingham started the Oriental Herald, St. John became assistant editor. In 1827, together with D. L. Richardson, he founded the London Weekly Review, subsequently purchased by Colburn and transformed into the Court Journal. He lived for some years on the Continent and went in 1832 to Egypt and Nubia, travelling mostly on foot. The results of his journey were published under the titles Egypt and Mohammed Ali, or Travels in the Valley of the Nile (2 vols., 1834), Egypt and Nubia (1844), and Isis, an Egyptian Pilgrimage (2 vols., 1853). On his return he settled in London, and for many years wrote political leaders for the Daily Telegraph and, under the pseudonym of Greville Brooke,[6] a column in the Sunday Times. In 1868 he published a Life of Sir Walter Raleigh, based on researches in the archives at Madrid and elsewhere. When James moved to England, he befriended Percy Bysshe Shelley, whom he greatly admired. In 1828, while editor of the London Weekly Review, he published a poem he claimed was written by Shelley, "To the Queen of My Heart". Experts now believe that James actually wrote the poem, and claimed it was Shelley's, as a hoax. On the 22nd September 1875, James Augustus St. John died in relative poverty in London and was buried in Highgate Cemetery. His sons Horace Stebbing Roscoe and Percy Bollingbroke were later buried in the same grave.(Quelle Wikipedia)‎

Referenz des Buchhändlers : 142700

‎St Nicolas‎

‎Saint-Nicolas - Journal illustré - Année 1915‎

‎1915 - relié - Tome 36 - Année 1915 - A Paris, Librairie Delagrave - Fort in-4 (27 x 19 cm) reliure percaline rouge richement décorée - 832 pages - Très nombreuses illustrations en N&B in et hors texte - Saint-Nicolas est un hebdomadaire français créé en 1880 et disparu durant la Première Guerre mondiale en 1915. Paraissant le jeudi, jour de repos scolaire, ce journal illustré pour garçons et filles, proposait des histoires en images dont certaines étaient signées par trois futurs pionniers de la bande-dessinée : Léonce Petit, René Giffey et Joseph Pinchon, ainsi que le peintre Raymond de La Nézière et le décorateur Emil Causé‎

‎Bon état - Quelques frottements sur la reliure - Mors légèrement fragilisés - Infimes déchirures sur les bords de certaines pages (sans manque de papier, ni gêne pour la lecture)‎

Referenz des Buchhändlers : 118

Livre Rare Book

Les Voraces
Lyon France Francia França France
[Bücher von Les Voraces]

44,00 € Kaufen

‎St. Aubin De Teran, Lisa and Sims, John Ferro‎

‎Landscape in Italy‎

‎London: Pavilion 1989. A Fine unmarked copy with near Fine dustjacket which is not price clipped. A Rectangular format volume of 160 pages with photographs by John Ferro Sims and commentary by Lisa St. Aubin De Teran. The beauty and variety of the Italian landscape exert a powerful appeal on all who go there. Generations of travellers - poets and painters aesthetes and enthusiasts - have fallen under its spell. Today the lure of Italy is as strong as ever and itis the countryside as much as the fabled art treasures and cities to which the visitor responds. In her introductory essay the novelist Lisa St. Aubin de Teran draws on her intimate knowledge and love of Italy to provide a well informed commentary. John Ferro Sims an acclaimed photographer who was born in Italy and returns frequently has travelled the length and breadth and has gone in search of its most distinctive features. PLEASE NOTE: A HEAVY VOLUME OF 0.85 KILO UNPACKED WEIGHT WHICH WILL REQUIRE EXTRA SHIPPING COST OUTSIDE THE UK 20. First. Hard Cover. Fine/Near Fine. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Pavilion Hardcover‎

Referenz des Buchhändlers : 010923 ISBN : 1851452354 9781851452354

Biblio.com

Goldring Books
[Bücher von Goldring Books]

13,70 € Kaufen

‎St. Aubyn Fiona‎

‎A Portrait of Georgian London: Based on Ackerman's “the Microcosm of London” Published 1808-1810. Architectural Draughtsman Augustus Pugin. Caricaturist Thomas Rowlandson.‎

‎Surrey England: David Leader. Very Good in Very Good dust jacket. 1985. First Edition; First Printing. Hardcover. 095096980X . Dark blue cloth. Endpaper map author note acknowledgments foreword and color illustrations. “In a Portrait of Georgian London Rowlandson and Pugin vividly portray the Establishment and its institutions places of entertainment and the teeming vigor of London life. Fiona St. Aubyn’s lively and informative text brings the story behind each illustration up to date and she preserves the character of The Microcosm of London by quoting extensively from the original volumes. ” From the front jacket flap. ; Oblong 8vo 8" to 9" tall; 207 pages . David Leader hardcover‎

Referenz des Buchhändlers : 54505 ISBN : 095096980X 9780950969800

Biblio.com

Old Saratoga Books

42,31 € Kaufen

‎St. Clair, William‎

‎That Greece Might Still be Free: The Philhellenes in the War of Independence‎

‎<p>London: Oxford University Press. Very Good in Good dust jacket; Jacket worn. 1972. First Edition. Hardcover. 0192151940 . Red cloth binding. viii 412pp index notes black and white photos and illustrations folding map of Greece at rear. ; 8vo 8" - 9" tall .</p> Oxford University Press hardcover‎

Referenz des Buchhändlers : 57822 ISBN : 0192151940 9780192151940

Biblio.com

Old Saratoga Books

16,92 € Kaufen

‎St. Claire, Roxanne‎

‎French Twist Signed By Author‎

‎New York London Toronto Sydney: Pocket Books 2004 Book. Very Good. Soft cover. SIGNED BY AUTHOR. First Pocket Books Printing. A RARE VOLUME SIGNED BY AUTHOR. Signature appears on flyleaf with a brief note "Enjoy!". Autographed Copy sticker on front cover. Light normal wear. A novel of romance and danger in Paris. 351 pages. Pocket Books paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 046752 ISBN : 0743477294 9780743477291

Biblio.com

UHR Books
[Bücher von UHR Books]

45,81 € Kaufen

‎St. Dié des Vosges‎

‎St. Dié des Vosges. Plan-Guide.‎

‎1964. Faltplan. Ca. 62x50 cm (Plan ca. 41x39 cm). Kart.-Mappe. Geringe Gebrsp. Gut erhalten.‎

‎Mit kurzer Einführung zur Geschichte des Ortes, zahlreiche Anzeigen ortsansässiger Unternehmen. Französischer Text.‎

Referenz des Buchhändlers : 9693

Antiquariat.de

Kaner & Kaner GbR
DE - Staufen
[Bücher von Kaner & Kaner GbR]

10,00 € Kaufen

‎St. Gallen - Wunderlich, Werner‎

‎St. Gallen. Geschichte einer literarischen Kultur. Kloster, Stadt, Kanton, Region. Hier Band 1 und 2 in 2 Büchern komplett! Band 1: Darstellung. Band 2: Quellen.‎

‎St Gallen, UVK Fachverlag für Wissenschaft und Studium, 1999.‎

‎8°, XXV, 910 und XXV, 727 Seiten, zwei betitelte Originalleineneinbände mit farbig illustr. Originalumschläge in betitelten Original-Pappschuber - sehr guter Zustand - 1999. M9729‎

Referenz des Buchhändlers : 224420

‎St. John Packe, Michael‎

‎The Bombs of Orsini‎

‎London: Secker and Warburg 1957. Hardback. Very Good/No Dust Jacket. <br/> <br/> Secker and Warburg hardcover‎

Referenz des Buchhändlers : 003701

Biblio.com

Murphy-Brookfield Books
[Bücher von Murphy-Brookfield Books]

12,69 € Kaufen

‎St. John Stevas Norman and Others‎

‎THE DUBLIN REVIEW Founded by Cardinal Nicholas Wiseman and Others in 1836‎

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. 1948 First Quarter. Paperback. The Dublin Review; Vol. 442; 8vo 8" - 9" tall; 188 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87953

Biblio.com

Neil Shillington: Bookdealer & Booksearch
[Bücher von Neil Shillington: Bookdealer & Booksearch]

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good; The bottom of some of the pages towards the end are slightly loose. Winter 1949. Paperback. The Dublin Review; Vol. 446; 8vo 8" - 9" tall; 142 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87950

Biblio.com

5,49 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Spring 1949. Paperback. The Dublin Review; Vol. 445; 8vo 8" - 9" tall; 188 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87952

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good; The top of the spin is torn slightly. First Quarter 1952. Paperback. The Dublin Review; Vol. 455; 8vo 8" - 9" tall; 92 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87947

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎St. John-Stevas, Norman and Others‎

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Spring 1966. Paperback. The Dublin Review; Vol. 507; 8vo 8" - 9" tall; 3-96 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87944

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Fourth Quarter 1952. Paperback. The Dublin Review; Vol. 458; 8vo 8" - 9" tall; 92 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87955

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Third Quarter 1952. Paperback. The Dublin Review; Vol. 457; 8vo 8" - 9" tall; 92 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87954

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good; Some slight spotting. Spring 1949. Paperback. The Dublin Review; Vol. 445; 8vo 8" - 9" tall; 188 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87951

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good; Part of the cover page is torn on the bottom left. Second Quarter 1951. Paperback. The Dublin Review; Vol. 452; 8vo 8" - 9" tall; 140 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87960

Biblio.com

5,49 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Winter 1967-8. Paperback. The Dublin Review; Vol. 514; 8vo 8" - 9" tall; 273-390 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87940

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Winter 1966-7. Paperback. The Dublin Review; Vol. 510; 8vo 8" - 9" tall; 309-396 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87941

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Spring 1967. Paperback. The Dublin Review; Vol. 511; 8vo 8" - 9" tall; 3-80 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87939

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Winter 1968-9. Paperback. The Dublin Review; Vol. 518; 8vo 8" - 9" tall; 228-295 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87936

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Second Quarter 1950. Paperback. The Dublin Review; Vol. 448; 8vo 8" - 9" tall; 140 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87948

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Winter 1965-6. Paperback. The Dublin Review; Vol. 506; 8vo 8" - 9" tall; 295-399 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87945

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Summer 1966. Paperback. The Dublin Review; Vol. 508; 8vo 8" - 9" tall; 99-198 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87943

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. First Quarter 1952. Paperback. The Dublin Review; Vol. 455; 8vo 8" - 9" tall; 92 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87957

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good; Stamp on the cover. First Quarter 1951. Paperback. The Dublin Review; Vol. 451; 8vo 8" - 9" tall; 140 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87961

Biblio.com

5,49 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Summer 1968. Paperback. The Dublin Review; Vol. 516; 8vo 8" - 9" tall; 99-167 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87938

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. First Quarter 1950. Paperback. The Dublin Review; Vol. 447; 8vo 8" - 9" tall; 140 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87949

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good. Second Quarter 1952. Paperback. The Dublin Review; Vol. 456; 8vo 8" - 9" tall; 92 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87956

Biblio.com

5,50 € Kaufen

‎London: The Tablet Publishing Company LTD. Good; The title on the bottom part of the spine is torn off. Third Quarter 1951. Paperback. The Dublin Review; Vol. 453; 8vo 8" - 9" tall; 92 pages . The Tablet Publishing Company LTD paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 87959

Biblio.com

5,49 € Kaufen

‎St. Moritz / Ski - Fahrgebiet / - Sankt Moritz‎

‎St. Moritz : 125 Jahre Erholung und Sport ; Heilbad seit 3000 Jahren 125 Years of Sporting Activities - Gracious Living and Health Resort Text: in deutsch / english‎

‎Zürich ; Wiesbaden : Orell Füssli 1989. 160 S. : zahlr. Abbildungen/ Fotos ; 31 cm, mit Schutzumschlag Gewebe, gebundene Ausgabe, Leinen‎

‎Mit ganzseitiger Widmund an Dr. Herbert Günther vom Verkehrsverein St. Moritz 1997 Schweiz 3280019338 +++++ 30 Jahre Antiquariat Christmann in Wiesbaden +++++ Wir liefern außer nach Deutschland, nur noch nach Schweiz / Holland / Belgien / Italien / GB / USA / +++ We now only deliver to Switzerland / Holland and Belgium / Italy / GB / USA +++ Keine Lieferung nach Österreich ++++‎

Referenz des Buchhändlers : 17190

‎St. Pierre, Bernardin‎

‎Paul and Virginia The Elzevir Library‎

‎Chicago IL: John B. Alden Publisher 1887 Book. Good. Soft cover. English Translation. Cover is quite faded and has small edge tears lacks the rear cover. 85 page translation of "Paul and Virginia" written at Paris amid the horrors of Robespierre's tyranny. Described as "a charming little novel". John B. Alden, Publisher paperback‎

Referenz des Buchhändlers : 087383

Biblio.com

UHR Books
[Bücher von UHR Books]

6,59 € Kaufen

‎Staatliche Kunstsammlungen <Dresden>‎

‎Im Lichte des Halbmonds. das Abendland und der türkische Orient.‎

‎Leipzig, Ed. Leipzig, 1995. 29 cm. 412 S., Ill. Pp. sehr gut. Zust.‎

‎Ausstellungskatalog. - Literaturverz. S. 396 - 406‎

Referenz des Buchhändlers : 55175AB

‎STACCHINI, Guido - Version française de Max DAIREAU‎

‎Itinéraire galant à travers dix-sept nations de STACCHINI (La femme Argentine, la femme Africaine, Brésilienne, Espagnole, la femme Juive, Portugaise, Autrichienne, la femme Yougoslaves la femme Allemande, la femme Française, la femme Belge, la femme Suisse, la femme Anglaise, la femme Hongroise, la femme Norvégienne, la femme du Spitzberg, la femme Russe)‎

‎PARIS, Ed. du tambourin, 1920 - In 12° - Reliure 1/2 basane havane, signée Lilié - Dos lisse orné de filets dorés, titre doré, Mention en queue " bibliothèque des S.Officiers du 129 Régiment d'Infanterie - 228 pages - Envoi rapide et soigné‎

‎STACCHINI, Guido - Version française de Max DAIREAU‎

‎Itinéraire galant à travers dix-sept nations de STACCHINI(La femme Argentine, la femme Africaine, Brésilienne, Espagnole, la femme Juive, Portugaise, Autrichienne, la femme Yougoslaves la femme Allemande, la femme Française, la femme Belge, la femme Suisse, la femme Anglaise, la femme Hongroise, la femme Norvégienne, la femme du Spitzberg, la femme Russe)‎

‎PARIS, Ed. du tambourin, 1920 - In 12° - Reliure 1/2 basane havane, signée Lilié - Dos lisse orné de filets dorés, titre doré, Mention en queue " bibliothèque des S.Officiers du 129 Régiment d'Infanterie - 228 pages - Envoi rapide et soigné‎

‎Cnformément à nos conditions générales de vente :Les frais de port sont affichés à titre indicatif. Il se peut que nous devions vous contacter pour vous informer du coût de laffranchissement supplémentaire en fonction du poids et du nombre de livres, surtout pour les envois internationaux Cependant vu l'augmentation des tarifs postaux à l'internationale, nous pouvons expédier les ouvrages en point relais MONDIAL RELAY pour les pays suivants : Allemagne, Autriche, Belgique, Espagne, Italie, Luxembourg, Pays-Bas, Pologne, et Portugal. Merci de nous indiquer en retour le point relais choisi ainsi que votre numéro de téléphone mobile & adresse Courriel pour assurer le suivi du colis.N'hésitez pas à nous interroger.In accordance with our general terms and conditions of sale:Shipping costs are displayed for informational purposes only. We may need to contact you to inform you of the additional postage costs depending on the weight and number of books, especially for international shipments.However, given the increase in international postal rates, we can ship books via Mondial Relay to the following countries: Germany, Austria, Belgium, Spain, Italy, Luxembourg, Netherlands, Poland, and Portugal. Please provide us with your chosen Mondial Relay point, as well as your mobile phone number and email address to ensure package tracking.Please feel free to contact us with any questions‎

Referenz des Buchhändlers : 27703

Livre Rare Book

A l's.p.rance
Brest France Francia França France
[Bücher von A l's.p.rance]

20,00 € Kaufen

Anzahl der Treffer : 51 338 (1027 seiten)

Erste Seite Vorherige Seite 1 ... 895 896 897 [898] 899 900 901 ... 918 935 952 969 986 1003 1020 ... 1027 Nächste Seite Letzte Seite