書籍販売業者の独立ポータルサイト

‎Arts et métiers‎

Main

サブテーマを見る

サブテーマ

検索結果数 : 45.108 (903 ページ)

最初のページ 前ページ 1 ... 539 540 541 [542] 543 544 545 ... 596 647 698 749 800 851 902 ... 903 次ページ 最後のページ

‎Hörbiger, Attila, Schauspieler (1896-1987).‎

‎Ms. Brief mit eigenh. U. Wien, 6. VI. 1986.‎

‎1 S. 8vo. Mit ms. adr. Kuvert. - Beiliegend 2 gedr. Partezettel des im April des folgenden Jahres verstorbenen Schauspielers. An Herta Mühleder: "Reichlich verspätet, deshalb aber nicht weniger herzlich danke ich für Ihre guten Wünsche zu meinem 90. Geburtstag. Die Tage rundherum waren schön, aber auch anstrengend. Man spürt die Jahre und ist dankbar für jeden geschenkten Tag [...]". - Attila Hörbiger - der Bruder von Paul (1894-1981), Alfred (1891-1945) und Hans H. (1885-1953) und Vater der Schauspielerinnen Elisabeth Orth (geb. 1936), Christiane (geb. 1938) und Maresa H. (geb. 1945) - wurde von Max Reinhardt 1928 ans Theater in der Josefstadt verpflichtet und kam 1950 ans Burgtheater, wo seine in unterschiedlichsten Fächern ausgelebte Schauspielkunst zur Entfaltung kam und ihn "zu den prägnantesten und beliebtesten Schauspielern im deutschsprachigen Raum" werden ließ (Czeike III, 264). - Auf Briefpapier mit gedr. Briefkopf.‎

‎Portraitphotographie mit eigenh. Widmung und U. O. O., 17. XI. 1942.‎

‎227:174 mm. S/W-Portrait en face mit eh. Widmung an [Hermine] Ehrenstein.‎

‎Portraitphotographie mit eigenh. Widmung. O. O., 1942.‎

‎228:167 mm auf etwas Trägerkarton (dort auch die Widmung). - Beiliegend 6 Filmprogramme. "Meister Hofbauer herzlichst [...]". - Hübsche Farbaufnahme (Portrait en face) in Rollenkostüm. - Attila Hörbiger - der Bruder von Paul (1894-1981), Alfred (1891-1945) und Hans H. (1885-1953) und Vater der Schauspielerinnen Elisabeth Orth (geb. 1936), Christiane (geb. 1938) und Maresa H. (geb. 1945) - wurde von Max Reinhardt 1928 ans Theater in der Josefstadt verpflichtet und kam 1950 ans Burgtheater, wo seine in unterschiedlichsten Fächern ausgelebte Schauspielkunst zur Entfaltung kam und ihn "zu den prägnantesten und beliebtesten Schauspielern im deutschsprachigen Raum" werden ließ (Czeike III, 264). - Die beiliegenden Filmprogramme zu den Filmen "Die Fracht von Baltimore (1938), "Grenzfeuer" (1939), "Das vierte Gebot" (1950), "Die Hexe" (1954), "Der Major und die Stiere" (1955) und "Der Edelweißkönig" (1957). - Etwas gewölbt.‎

‎Postkarte mit eigenh. U. Mitunterzeichnet von Paula Wessely. O. O. u. D.‎

‎Postkartenformat. Die Bildpostkarte zeigt das berühmte Schauspielerehepaar vor der Kulisse der Stadt Salzburg, wo beide im Rahmen der Salzburger Festspiele große Erfolge feierten. - Wohlerhalten.‎

‎Hörbiger, Paul, Schauspieler (1894-1981).‎

‎Portraitphotographie mit eigenh. Widmung und U. O. O. u. D.‎

‎220:160 mm. S/W-Portrait im ¾-Profil mit eh. Widmung an Hermine Ehrenstein; im Rollenkostüm des Knierim aus dem Géza von Bolváry-Film "Lumpazivagabundus" (1936). - Alt auf Trägerkarton montiert.‎

‎Hörbiger, Paul, Schauspieler (1894-1981).‎

‎Portraitpostkarte mit eigenh. U. O. O. u. D.‎

‎8vo. In Bleistift. - Mit Spuren alter Montage verso.‎

‎Hörth, Franz Ludwig, Schauspieler, Kapellmeister, Dramaturg und Regisseur (1883-1934).‎

‎Ms. Brief mit eigenh. U. Berlin, 18. V. 1928.‎

‎¾ S. Folio. An einen namentlich nicht genannten Adressaten: "Leider bin ich vom 1. Juni ab auf 10 Tage im Ausland, kann mir also nicht die Freude machen, Ihnen unser neues Haus zu zeigen [...]". - Auf Briefpapier mit gedr. Briefkopf des Direktors der Staatsoper; im linken Rand gelocht (keine Textberührung); etwas angestaubt und mit kleinem Bearbeitungsvermerk.‎

‎Hübl, A.v‎

‎Die photographischen Lichtfilter.‎

‎Halle, Knapp, 1910. M. 18 Abb. u. 5 Beil. VIII, 109 S. (Encykl. d. Photogr. 74).‎

書籍販売業者の参照番号 : 200503

‎Hübner, Herbert, Schauspieler (1889-1972).‎

‎Portraitpostkarte mit vier eigenh. Zeilen auf der Textseite. O. O. u. D.‎

‎1 S. 8vo. Wohl an die Schauspielerin Lili Marberg: "Und hier noch ein zweites Bild [-] Nicht so feurig - Nicht so wild - - - ". - Die Bildseite mit einer Aufnahme im Brustbild en face. - Herbert Hübner nahm Schauspielunterricht bei Otto Gerlach, debütierte 1907 in Heidelberg und war hernach in Düsseldorf, Leipzig und Hamburg zu sehen; 1929 folgte er dem Ruf Max Reinhardts an das Josefstädter Theater in Wien und ließ sich 1935 in Berlin nieder. Dort spielte er u. a. am Großen Schauspielhaus, am Renaissancetheater, am Kurfürstendammtheater sowie am Hebbel- und Schillertheater, bevor er 1959 Mitglied der Kammerspiele München wurde. Zu seinen bedeutendsten Rollen gehörten der Kardinal Großinquisitor und König Philipp in Schillers "Don Carlos" und der Staatspräsident in Friedrich Dürrenmatts "Frank V". - Lili Marberg (1876-1962) gehörte von 1911 bis 1950 dem Wiener Burgtheater an. Seit 1936 auch Ehrenmitglied, spielte sie zunächst in Stücken Wedekinds, Hauptmanns und Ibsens, später vorwiegend Königinnen und mütterliche Frauen und galt weithin als vorzügliche Charakterdarstellerin. Zu ihren Hauptrollen zählten Desdemona, Hedda Gabler und Helena in "Vor Sonnenaufgang". Ihre einzige Filmrolle war die des Fräulein Munk in Walter Reischs "Silhouetten" (1936).‎

‎Hübner, Robert, Schauspieler (1860-1892).‎

‎Eigenh. Brief mit U. O. O. u. D.‎

‎1 ½ SS. auf gefalt. Doppelblatt. 8vo. Sollte es Ihnen möglich sein mir für 25ten u. 26ten d. M. ein Gastspiel am Pressburger Theater zu offerieren so bitte ich Sie mich in Kenntnis setzen zu wollen. Vielleicht auch im Laufe der nächsten 14 Tage an einem anderen Theater in der Nähe, z. B. Wiener Neustadt, Brünn, etc. […]".‎

‎Eigenh. Brief mit U. O. O. u. D.‎

‎2 SS. auf gefalt. Doppelblatt. 8vo. An den Redakteur Edgar von Spiegl (1833-1908): "In der heutigen Nummer Ihres Blattes befindet sich eine Notiz welche besagt dass ich wegen einer ungerechten Besetzung meine Erntlassung begehrt habe. Wenn diese Rollenbesetzung auch die letzte Veranlassung war, meine Entlassungsgesuch einzureichen, so ist sie doch nicht die alleinige. Ich habe vielmehr während der letzten Jahre wiederholt um meine Entlassung ersucht, da ich die feste Überzeugung gewann, mir am Burgtheater unter den bestehenden Verhältnissen nicht eine mich befriedigende Stellung zu machen. Da mein vor einigen Tagen eingereichtes Entlassungsgesuch abermals abschlägig beschieden wurde, habe ich nun gestern ein Majestätsgesuch eingereicht, worauf ich hoffentlich im Laufe dieser Tage allerhöchsten Bescheid erhalte. Meine Handlung ist also eine wohlüberlegte, und ich bitte Sie lieber Herr von Spiegel in Ihrem Blatte gefälligst berichtigen zu wollen dass ich nicht zu denen gehöre die bei jeder Gelegenheit Entlassungsgesuche machen, sondern dass ich schon seit zwei Jahren ernstlich daran denke von Wien fortzugehen […]".‎

‎Eigenh. U. (ausgeschnitten). O. O. u. D.‎

‎Ca. 20 x 70 mm.‎

‎Eigenh. Visitenkarte. O. O. u. D.‎

‎1 S. Visitkartenformat. An den Redakteur Edgar von Spiegl (1833-1908) mit Dank "für Ihre liebenswürdige Gratulation".‎

‎Portraitphotographie mit eigenh. U. O. O., März 1891.‎

‎165:110 mm. Ganzfigürliche Darstellung des sitzenden Schauspielers in Rollenkostüm aus dem Atelier Dr. Székely, Wien. Die Unterschrift auf dem Trägerkarton.‎

‎Portraitphotographie mit eigenh. U. O. O., März 1891.‎

‎165:110 mm. Brustbild des Schauspielers aus dem Atelier Krziwanek, Wien und Ischl, mit dessen gedr. Signet am unteren Rand des Trägerkartons. Die Unterschrift auf der Bildseite.‎

‎Hülsen, Botho von, Theaterintendant (1815-1886).‎

‎Eigenh. Brief mit U. Berlin, 18. IV. 1884.‎

‎4 SS. auf Doppelblatt. 8vo. An einen Bekannten mit einer schlechten Kritik der Sängerin Marcella Sembrich: "Sembrich habe ich gehört. Sie gefällt mir in keiner Weise. Fertigkeit gross, Stimme scharf und ohne Reiz; Persönlichkeit sehr wenig angenehm. Ich danke für das Anerbieten, lehne es aber ab […]". - Auf Briefpapier mit gedr. Briefkopf der Generalintendanz der Königlichen Schauspiele. Horizontal durchgerissen.‎

‎HÜLYA TEZCAN.‎

‎Kutsal mekanlarda kutsanmis örtüler. Topkapi Sarayi'ndan örneklerle Kâbe örtüleri.‎

‎New New Turkish Original bdg. Dust wrapper. 4to. (33 x 25 cm). In Turkish. 461 p., color ills. Kutsal mekanlarda kutsanmis örtüler. Topkapi Sarayi'ndan örneklerle Kâbe örtüleri.‎

‎HÜLYA TEZCAN.‎

‎Sacred covers of Islam's holy shrines with samples from Topkapi Palace.‎

‎New New English Original bdg. Dust wrapper. Folio. (33 x 25 cm). In English. 461 p., color ills. Sacred covers of Islam's holy shrines with samples from Topkapi Palace. Contents: 1- The Hajj, 2- Royal families and the pilgrimage, 3- Covers sent to Mecca and Medina, 4- Surra processions and ceremonies, 5- Technical features, Catalogue. 3 kg. This is the expanded second edition of the 1996 title in Arabic Estar'ül Haremeyn-i Serifeyn.‎

‎Hüttinger, Eduard‎

‎Max Bill.‎

‎Zürich, abc Verlag, 1977. 4°. 225 Seiten. Reich illustriert. Orig.-Leinen mit Orig.-Umschlag. Bis auf den am Rücken etwas aufgehellten Schutzumschlag, tadelsfrei und sauber.‎

書籍販売業者の参照番号 : 703205

‎I B M , Department Of Arts and Sciences Ibm - Leonardo Da Vinci‎

‎LEONARDO DA VINCI‎

‎New York: IBM Department of Arts and Sciences. First Edition; First Printing. Softcover. Very Good in wrappers. Weak creasing to wrappers. Small stain to a few pages. A scarce volume published by IBM's Department of Arts and sciences with illustrations and accompanying historical and biographical dialogue. No date. ; 8vo 8" - 9" tall. IBM, Department of Arts and Sciences unknown‎

書籍販売業者の参照番号 : 72270

Biblio.com

Rare Book Cellar
United States Estados Unidos Estados Unidos États-Unis
[この書籍販売業者の本を検索: Rare Book Cellar]

€ 61,72 購入

‎I J G Scheller, & George Walker (notes)‎

‎A Copious Latin Grammar in Two Volumes Complete‎

‎John Murray London 1838. Second Edition. Hardcover Full Leather. Very Good Condition. Size: 8vo 7 3/4 - 9 3/4". viii 510 / iv 454pp. 2-volume set complete. Text is in English & Latin. Binding firm. Slight foxing front/rear pages but body of book mostly clean and unfoxed. Ex-library with minimal stamps and markings. Covers slightly marked and worn. Quantity Available: 1. Shipped Weight: 1-2 kilos. Category: Language & Linguistics; English & Latin Language; Reference. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 58828. . John Murray hardcover‎

書籍販売業者の参照番号 : 58828

Biblio.com

Dreadnought Books
United Kingdom Reino Unido Reino Unido Royaume-Uni
[この書籍販売業者の本を検索: Dreadnought Books]

€ 342,54 購入

‎I. Chernovich, N. Rozanov‎

‎Khudozhniki kirgizii za 60 let (60 ANNI DI ARTISTI KIRGHIZI)‎

‎BUONE CONDIZIONI‎

‎I. Lecocq‎

‎vitraux de la seconde moitie du XVIe siecle et de la premiere moitie du XVIIe siecle conserves en Belgique Provinces du Brabant wallon, du Hainaut, de Liege et de Namur corpus vitrearum tome VI‎

‎, Brepols Publishers, 2011 hardback, 792 p., 406 colour ill., 230 x 315 mm francais. ISBN 9782930054124.‎

‎Ce sixieme volume de la serie des repertoires est consacre aux vitraux de la seconde moitie du XVIe siecle et de la premiere moitie du XVIIe siecle qui subsistent en Wallonie, dans les provinces du Brabant wallon, du Hainaut, de Liege et de Namur. L'auteur, Isabelle Lecocq, s'est attachee depuis plusieurs annees a l?etude de ces vitraux monumentaux qui ont trop peu retenu l'attention des chercheurs jusqu'a present. Ces ?uvres s?inscrivent en effet dans une periode particulierement sombre et troublee de l'histoire des anciens Pays-Bas meridionaux, qui commence avec le regne de Philippe II et qui coincide avec la ? Guerre de Quatre-Vingts Ans ? (1568-1648). Elles meritent neanmoins une attention particuliere car elles sont l?expression concrete de la mutation generalisee qui se produisit dans l?art entre la Renaissance et le Baroque. L?auteur a realise sur place un examen minutieux et une abondante documentation photographique. L?ouvrage presente pour chaque verriere une etude systematique d?authenticite completee par une recherche approfondie des archives ainsi que par toutes les autres demarches de l?histoire de l?art. Elle a pu confirmer de maniere etayee l?evidence d?une continuite de la production de vitraux dans l?espace wallon, malgre la situation tourmentee de l?epoque. Toutes les ?uvres sont replacees dans leurs contextes artistique, technique, politique, etc., ce qui eclaire aussi l?evolution de leurs concepteurs, de leurs realisateurs et de leurs commanditaires. Le volume a ete publie avec le concours de l?Institut royal du Patrimoine artistique et le soutien du Fonds Courtin-Bouche gere par la Fondation Roi Baudouin.‎

書籍販売業者の参照番号 : 31378

Livre Rare Book

ERIK TONEN BOOKS
Antwerpen Belgium Bélgica Bélgica Belgique
[この書籍販売業者の本を検索: ERIK TONEN BOOKS]

€ 125,00 購入

‎I.E. RELOUGE‎

‎LES CHEFS D'OEUVRE DU NU - CENT BEAUTES FEMININES CHANTEES PAR LA COULEUR.‎

‎EDITIONS DU PONT ROYAL. 1958. In-4. Relié. Bon état, Couv. convenable, Dos satisfaisant, Intérieur frais. 262 pages - jaquette en bon état - nombreuses planches en couleurs contre collées.. Avec Jaquette. . . Classification Dewey : 709-Histoire des arts‎

‎Introduction descriptive par le Docteur Bodo Cichy. Classification Dewey : 709-Histoire des arts‎

書籍販売業者の参照番号 : R240139990

‎I.L. SCHNEIDER‎

‎TÊTE GOTHIQUES‎

‎EDITIONS D'HISTOIRE & D'ART. 1935. In-4. Broché. Bon état, Livré sans Couverture, Dos satisfaisant, Rousseurs. Non paginée environ 34 pages. Nombreuses planches illustrées en noir et blanc.. . . . Classification Dewey : 700-LES ARTS‎

‎Préface de I. Schneider Lengyel. Classification Dewey : 700-LES ARTS‎

書籍販売業者の参照番号 : R240006034

‎IAKOVIDIS S.E.‎

‎MYCENES-EPIDAURE - ARGOS / TIRYNTHE / NAUPLIE - UN GUIDE COMPLET DES MUSEES ET DES SITES ARCHEOLOGIQUES DE L'ARGOLIDE.‎

‎EKDOTIKE ATHENON S.A.. 1984. In-4. Broché. Bon état, Couv. convenable, Dos satisfaisant, Intérieur frais. 160 pages. Nombreuses photos en couleurs dans et hors texte + une carte dépliante en fin d'ouvrage. . . . Classification Dewey : 700-LES ARTS‎

‎Classification Dewey : 700-LES ARTS‎

書籍販売業者の参照番号 : R200034948

‎IAN CHILVERS, HAROLD OSBORNE‎

‎THE OXFORDDICTIONARY OF ART‎

‎"OXFORD UNIVERSITY PRESS. 1997. In-8. Cartonné. Etat d'usage, Couv. convenable, Dos satisfaisant, Intérieur frais. 647 pages. Texte en anglais. Jaquette illustrée en couleurs légèrement passée. Ex-libris ""Bill Barnes"" illustré en noir et blanc.. Avec Jaquette. . . Classification Dewey : 700-LES ARTS"‎

‎Classification Dewey : 700-LES ARTS‎

書籍販売業者の参照番号 : RO60064091 ISBN : 198600844

‎Ian M. Thom‎

‎ROBERT DAVIDSON - EAGLE OF THE DAWN‎

‎, THAMES AND HUDSON, 1993 Hardcover , 180 pages, ENG. edition, 310 x 255 mm, dustjacket, red cloth with goldcoloured imprint, illustrated in colour / b/w., in good condition, . ISBN 9780500236703.‎

‎FIRST EDITION, QUARTO, BASED ON AN EXHIBITION IN VANCOUVER. WITH 110 ILLUSTRATIONS, 50 IN COLOUR‎

書籍販売業者の参照番号 : 62795

Livre Rare Book

ERIK TONEN BOOKS
Antwerpen Belgium Bélgica Bélgica Belgique
[この書籍販売業者の本を検索: ERIK TONEN BOOKS]

€ 30,00 購入

‎Ian Stevenson‎

‎Unlearned Language: New Studies in Xenoglossy‎

‎University Press of Virginia Charlottesville 1984. First Edition. Hardcover. Very Good Condition/Very Good. Inscribed by Author. Size: 4to 9 3/4 - 12". 223 pp. Binding firm spine cocked. Dust jacket has slightly faded spine and one small tear. Edges foxed. Corners bumped. Author's inscription to Alan Gauld to front end paper signed simply Ian with postcard from Stevenson to Gauld also loosely inserted. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilogram. Category: Magic Paranormal & Occult; Language & Linguistics. Inscribed by Author. ISBN: 0813909945. ISBN/EAN: 9780813909943. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 64684. . 9780813909943 University Press of Virginia hardcover‎

書籍販売業者の参照番号 : 64684 ISBN : 0813909945 9780813909943

Biblio.com

Dreadnought Books

€ 154,14 購入

‎Ian Stevenson‎

‎Xenoglossy: A Review and Report of a Case‎

‎John Wright and Sons Bristol 1974. First Edition. Hardcover. Very Good Condition/Very Good. Size: 8vo 7 3/4 - 9 3/4". viii 268pp. Binding firm spine slightly cocked. Endpapers browned text block clean. Dust Jacket slightly worn. Alan Gauld's copy with small bookplate and ink signature. Edges slightly foxed and browned. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilogram. Category: Magic Paranormal & Occult; Language & Linguistics. ISBN: 0723603472. ISBN/EAN: 9780723603474. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 64638. . 9780723603474 John Wright and Sons hardcover‎

書籍販売業者の参照番号 : 64638 ISBN : 0723603472 9780723603474

Biblio.com

Dreadnought Books

€ 57,09 購入

‎Ibsen, Henrik‎

‎Samlede Værker Vaerker. Nine Volumes of Ten‎

‎Copenhagen: Gyldensdalske Boghandels Forlag F Hegel. VG: in very good condition. 1898. Reprint. Half red leather hardback with decorated varnished cloth boards. 190mm x 140mm 7" x 6". 3000pp. Vols 1 - 9 only ie without the Supplementsbild. Published 1898 - 1900. Danish text. Extra shipping charges will apply for some overseas addresses. Heavy item - shipping supplement may apply for overseas. . Gyldensdalske Boghandels Forlag (F Hegel) hardcover‎

書籍販売業者の参照番号 : ibs35

Biblio.com

Barter Books Ltd
[この書籍販売業者の本を検索: Barter Books Ltd]

€ 84,49 購入

‎Ibsen, Henrik‎

‎Ghosts & Two Other Plays‎

‎Hardcover, no jacket. Rubbing at the edges of the spine and cover, last owners name on the page before the catalogue page.‎

‎Ibsen, Henrik‎

‎PEER GYNT‎

‎Moderate wear and browning to boards. Hinges started. Outer spine covering detaching ; Translation by R. Farquharson Sharp ; Color Illustrations; 4to 11" - 13" tall; 296 pages‎

‎Ibsen, Henrik‎

‎PEER GYNT‎

‎Slight sunning to spine. Light rubbing to slipcase; Translated and with an introduction by William and Charles Archer; B&W and Color Illustrations; Small 4to 9" - 11" tall; 315,xxiv pages‎

‎Ibsen, Henrik (Translated By Farquharson Sharp, R.)‎

‎Ghosts & Two Other Plays By Henrik Ibsen‎

‎Two plays in addition to Ghosts are The Warriors At Helgeland & An Enemy Of The People. Print clean and bright. Pencil mark and owner's pen inscription top of FEP. Clean Copy‎

‎Ibsen, Henrik, Norwegian playwright (1828-1906).‎

‎Portrait photograph with autograph inscription signed. N. p., 5. XII. 1898.‎

‎12mo (109 x 168 mm). 2 lines. Beautiful print of Ibsen's portrait from ca. 1891 by the German photographer Julius Cornelius Schaarwächter mounted on cardboard. Inscribed on verso to a close friend in German: "Von deinem Freund". - With a small water spot and minor pinchfolds affecting the signature. Traces of former mounting.‎

‎ICHAH R. / LE GOULVEN F.‎

‎L'EQUIPE DE FRANCE POUR L'ARGENTINE‎

‎Editions PAC. 1978. In-8. Broché. Bon état, Couv. convenable, Dos satisfaisant, Intérieur frais. 127 pages illustrées de photos noir et blanc.. . . . Classification Dewey : 790-Loisirs et arts du spectacle‎

‎Les 22 de la coupe du monde. Classification Dewey : 790-Loisirs et arts du spectacle‎

書籍販売業者の参照番号 : R160012374 ISBN : 285336061

‎Ichiro Kishimoto National Theater Performing Arts Research Room‎

‎Meiji Era Kamigata Geisha Materials Selected Kabuki Materials 1‎

‎Not Available 1977. Soft Cover. Fine. Number of books: 1 Not Available paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 2080202106300803

‎Idell, Albert E‎

‎Centennial Summer‎

‎New York: Holt 1942. Book. Fine. Hardcover. First Edition. First printing. A clean and bright fine VG copy in a NF/F price-clipped dust jacket. Basis for the 1946 film directed by Otto Preminger and starring Jeanne Crain Cornel Wilde and Linda Darnell. Collectible and scarce. Holt Hardcover‎

書籍販売業者の参照番号 : 021079

Biblio.com

AcornBooksNH
[この書籍販売業者の本を検索: AcornBooksNH]

€ 209,61 購入

‎Idemitsu Museum of Arts‎

‎Bulletin of Idemitsu Museum of Arts 16‎

‎Idemitsu bijutsukan 2011. Soft Cover. Fine. Page size: 200 pages Size: A4 size Idemitsu bijutsukan paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 2080202102704403

‎Idemitsu Museum of Arts Masterpieces Exhibition: The Beauty of Japanese Painting and Ceramics. Japanese Book‎

‎Idemitsu Museum of Arts 1985. Soft Cover. Fine. Number of books£º1 Idemitsu Museum of Arts paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : DYTWW10270

‎Ko-Kutani‎

‎Tokyo : Idemitsu Museum of Arts 2004. Softcover. Good. Paperback illustrated with numerous photographs in colour text in Japanese captions in English 4to. Tokyo : Idemitsu Museum of Arts paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 398623-KA47

Biblio.com

Klondyke
Netherlands Países Bajos Holanda Pays-Bas
[この書籍販売業者の本を検索: Klondyke]

€ 110,00 購入

‎Ko-Kutani‎

‎Tokyo: Idemitsu Museum of Arts 2004. First Edition. Softcover Paperback. Fine Condition. 29cm x 23cm. 230 pages colour photographs. Illustrated wrappers. Text is mostly Japanese with some English primarily illustrations. A detailed catalogue of Ko-Kutani Japanese porcelain from the Idemitsu Museum of Arts collection. Primarily photographs most of the text is in Japanese with some captions bearing English translation and an essay in English at the rear. Text is in Japanese. Category: Sculpture & Ceramics; Countries::Asia::Japan; Japan; Japanese Language; Inventory No: 0015419. BZDB407 Sculpture & Ceramics; Countries::Asia::Japan; Japan; Japanese Language; Unbranded Idemitsu Museum of Arts Ko-Kutani Idemitsu Museum of Arts paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 0015419

‎Idemitsu Museum Of Arts‎

‎L'art en Hollande au temps de David et Philippe de Bourgogne: Tresors du musee national Het Catharijneconvent a Utrecht French Edition‎

‎paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book. paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 9066304529.G ISBN : 9066304529 9789066304529

Biblio.com

Bonita
[この書籍販売業者の本を検索: Bonita]

€ 76,33 購入

‎Idemitsu Museum of Arts: Edition‎

‎Petit Palais Museum Masterpieces Exhibition 1982‎

‎Idemitsu bijutsukan 1982. Soft Cover. Fine. Number of books: 1 Idemitsu bijutsukan paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 2081002108801984

‎Idemitsu Museum of Arts / Munakata Taisha Reconstruction Association Edition‎

‎Sea Shosoin Munakata Okinoshima Sacred Treasure‎

‎Munakata taisha 1975. Soft Cover. Fine. Number of books: one Munakata taisha paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 2080302106807279

‎Selected Masterpieces from the Idemitsu Collection 2 volumes‎

‎Tokyo : Idemitsu Museum of Arts ca. 1991. Softcover. Good. 2 uniform paperbacks text in Japanese List of Plates also in English 4to. Tokyo : Idemitsu Museum of Arts paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 312017-KL12

Biblio.com

Klondyke
Netherlands Países Bajos Holanda Pays-Bas
[この書籍販売業者の本を検索: Klondyke]

€ 49,50 購入

‎Idemitsu Museum Of Arts‎

‎Selected Masterpieces From The Idemitsu Collection Volumes 1 & 2‎

‎Tokyo: Idemitsu Museum Of Arts 1991. Book. Fine. Soft cover. 1st Edition. Fine Unread Copies In A Fine Slipcase. As New. List Of Plates Captions In English. Text In Japanese. Weighs 2 Kilos So Extra Postage Will Be Required. Idemitsu Museum Of Arts Paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 016560

‎Idemitsu Museum of Arts Munakata Taisha Reconstruction Association‎

‎Shosoin of the Sea Sacred Treasures of Munakata Okinoshima First Edition‎

‎Osaka City Museum 1978. Soft Cover. Fine. Number of pages: 131 pages Size: B5 Number of books: 1 Osaka City Museum paperback‎

書籍販売業者の参照番号 : 2090502128705896

‎Idemitsu Museum of Arts Tokyo‎

‎The 15th Anniversary Catalogue Idemitsu Museum of Arts Tokyo‎

‎Idemitsu Museum of Arts 1981. Hardcover. Very Good. . Japanese and English language text. Profusely illustrated. Idemitsu Museum of Arts hardcover‎

書籍販売業者の参照番号 : mon0003424417

Biblio.com

Schwabe Books
[この書籍販売業者の本を検索: Schwabe Books]

€ 42,31 購入

検索結果数 : 45.108 (903 ページ)

最初のページ 前ページ 1 ... 539 540 541 [542] 543 544 545 ... 596 647 698 749 800 851 902 ... 903 次ページ 最後のページ